Język korzyści - co to właściwie jest ?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą – bez względu na jej skalę powinieneś nauczyć się języka korzyści. Jest to jedna z najbardziej podstawowych i przydatnych umiejętności handlowych. Język korzyści sprawi, że znacznie łatwiej będziesz dopinał transakcje sprzedaży. Nauczysz się właściwie komunikować z klientem.

Język korzyści - co to właściwie jest ?

Język, o którym mówimy pokazuje Twojemu klientowi co zyska na współpracy z Tobą. podkreślamy w ten sposób wartości dla klienta jakie klient zyska korzystając z Twojej usługi czy produktu.

Język korzyści – co to właściwie jest ? – Klasyczne zwroty jeżyka korzyści?

  • Dla Pana/ni wygody
  • Zaoszczędzisz
  • Zapewni Ci to
  • Ja zapewniam, że
  • Wystarczy tylko, że…
  •  Dla bezpieczeństwa
  • To sam Pan/ni decyduje
  • Proszę zauważyć
  • Proszę wziąć pod uwagę
  • Korzystniej, Lepiej, Taniej
  • Przyzna Pan/Pani rację
  • W trosce o
  • Zyska Pan/ni
  • Umożliwi Ci to
  • Dzięki temu

Chcesz założyć działalność w Krakowie?

Zadzwoń – 516 066 671

Chcesz założyć działalność w Poznaniu?

Zadzwoń – 790 840 670

Czytaj  Marketing MIX - czyli magia sprzedaży.

We wszystkich tych zwrotach chodzi o to, by klient zwrócił uwagę na to co rzeczywiście daje mu korzystanie z Twojego produktu i usługi. Na każdym kroku pokażesz mu jak ułatwi sobie życie. Zatem z początkowego sprzeciwu wobec proponowanej usługi zacznie racjonalizować zakup, a więc przekonywać sam siebie w głowie, że produkt jest mu potrzebny. Pamiętaj, że decyzje zakupowe klientów to proces.

W tym miejscu zachęcam Cię do przeczytania innego naszego artykułu. – Jak uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w ZUS?

Używając języka korzyści pamiętaj jedynie, by nie brzmieć sztucznie. Zawsze staraj się naturalnie wplatać sformułowania. Warto także wcześniej przygotować się do rozmowy z klientem. Przede wszystkim poznaj firmę do, której idziesz z propozycją produktu. Choć wydaje się to oczywiste wielu przedsiębiorców tego nie robi. Prześledzenie choćby strony internetowej ułatwi Ci poznanie potrzeb klienta, a zatem właściwe używanie języka korzyści.

Czytaj  Jak rozliczyć wydatki na reklamę na Facebooku?

Chcesz założyć działalność w Krakowie?

Zadzwoń – 516 066 671

Chcesz założyć działalność w Poznaniu?

Zadzwoń – 790 840 670

Czytaj  Co powinna zawierać dobra strona internetowa?

Chcesz założyć działalność?! Zapraszamy do kontaktu z naszymi biurami!

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Rynek 28

Wirtualne Biuro Wrocław – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Poznań – Clockwork

Biuro247

Czytaj  Produkt jako element koncepcji 4P

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *