Magiczne słowa w marketingu - czyli sztuka manipulacji

Jeśli prowadzisz własną działalność gospodarczą, bez względu na jej skalę jest jedna rzecz, od której nie da się uciec. Jest to manipulacja. Manipulacja, choć kojarzy nam się jednoznacznie, nie zawsze jest czymś złym. Jest to po prostu nakłaniania ludzi do określonego postępowania. Tego właśnie dowiesz się czytając ten artykuł. Pokażemy Ci magiczne słowa w marketingu.

Magiczne słowa w marketingu

Magiczne słowa w marketingu – zobacz jak działa “ponieważ”

Zobacz jak działa niepozorne słowo “ponieważ” udowodniono że użycie go powoduje zbudowanie w umyśle słuchacza logicznej konsekwencji pomiędzy stawianą tezą a argumentami. Używając tego słowa powodujesz, że każdy nawet najbardziej absurdalny argument jest uzasadniony logicznie.

Kolejne magiczne słowo to “zaledwie”

Słowo “zaledwie” sprawia, że bagatelizujesz powstały problemu. – Umniejszasz na przykład słabe punkty swojej oferty. Sprzedawcy często używają argumentu. Na przykład te buty kosztują zaledwie 300 złotych, Pokazują Ci zatem, że mogłabyś zapłacić przecież dużo drożej. Używając “zaledwie” bagatelizujesz wysokość tej kwoty

Chcesz założyć działalność w Krakowie?

Zadzwoń – 516 066 671

Chcesz założyć działalność w Poznaniu?

Zadzwoń – 790 840 670

Czytaj  Sposoby radzenia sobie ze stresem i nerwami

Odwrotny skutek wywołuje słowo “aż”. Używając go podkreślasz, że aż 3 razy w tym tygodniu udało Ci się nie podjadać przed kolacją. Prawda że działa ? Użyj tego słowa w rozmowie z klientem a przekonasz się jak bardzo jest skuteczne.

W marketingu magiczne są również procenty. Używaj ich. Na klientów działają. Pomyśl jak zareaguje Twój rozmówca, gdy powiesz mu że 90% klientów jest zadowolonych z zakupów w Twoim sklepie?

Magiczne słowa w marketingu - czyli sztuka manipulacji

W tym miejscu zachęcam Cię także do przeczytania innego naszego artykułu Konto firmowe z obsługą księgową

Kolejne słowa to “my”, “z nami”, ” z nami”.

Czytaj  Od czego zacząć podczas tworzenia strony internetowej dla firmy?

Ich celem jest wywołanie efektu socjalizacji, Spowodują, że odwołujesz się do poczucia wspólnoty u klienta. Spowodujesz w nim chęć do współpracy. Bycie we wspólnocie to jedna z podstawowych potrzeb człowieka. – Odwołanie się do niej spowoduje, że klient chętniej zainwestuje swoje pieniądze.

Chcesz założyć działalność w Krakowie?

Zadzwoń – 516 066 671

Chcesz założyć działalność w Poznaniu?

Zadzwoń – 790 840 670

Czytaj  Jak wyróżnić swój biznes na tle konkurencji?

Chcesz założyć działalność?! Zapraszamy do kontaktu z naszymi biurami!

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Rynek 28

Wirtualne Biuro Wrocław – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Poznań – Clockwork

Biuro247

Czytaj  Marketing MIX - czyli magia sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *