Czym są testy A/B ? - dlaczego warto je robić ?

Czym są testy A/B ? – dlaczego warto je robić ?

Czym są testy A/B ? Dlaczego warto je zastosować w marketingi internetowym. Na te pytania odpowiemy w rtm artykule.

Definicja mówi o tym, że testy A/B polegają na porównywaniu dwóch wersji strony www. Celem jest oczywiście wybranie lepszej wersji czyli takiej, która spełni większą liczbę wytycznych i wymagań przed nią stawianych. Zazwyczaj wersją „A” nazywa się aktualny wygląd strony. Wersją „B” – nowy wygląd strony. Warto dodać, że testy A/B polegają na badaniu zachowań użytkowników, ich upodobań i preferencji. Wszystko sprowadza się do tego, że kiedy projektuje lub modernizuje się stronę, należy zrobić to tak, by spełniła ona oczekiwania internautów, a co za tym idzie – skłaniała ich do podejmowania działań.

Chcesz założyć działalność w Krakowie?

Zadzwoń – 516 066 671

Chcesz założyć działalność w Poznaniu?

Zadzwoń – 790 840 670

Czytaj  Czym jest coaching biznesowy?
Czym są testy A/B ?

Warto robić testy A./B także wtedy, gdy tworzysz tak zwane strony przechwytujące. Czyli nastawione. na generowanie leadów. Strony przechwytujące to takie, w których nakłaniasz ludzi, by zostawili Ci swój e-mail lub telefon. Sprawdzisz wtedy, która wersja strony sprawia, że ludzie chętniej zostawiają kontakt do siebie. Możesz testować tak naprawdę wszystko: kolor czcionki, kolor tła, tekst na stronie czy ilość znaków na stronie. Duże znaczenie ma także wielość zdjęcia. Choć może wydawać się to dziwne wszystko to wpływa na decyzje klientów. Wykonywanie testów pozwala Ci zoptymalizować stronę w taki sposób, by osiągnąć jak największą konwersję.

W tym miejscu zachęcam Cię do przeczytania innego naszego artykułu – Przegląd oprogramowań dla e-commerce

Testy A/B powodują spadek kosztów reklamy, bo za te same pieniądze pozyskujesz więcej klientów. Zatem warto sprawdzać co daje nam najlepsze efekty.

Czytaj  Język korzyści - co to właściwie jest ?

Chcesz być na bieżąco?! POLUB NAS NA INSTAGRAMIE!

Instagram Banner

Chcesz być na bieżąco?! POLUB NAS NA INSTAGRAMIE!

Czytaj  Analiza SWOT - T, czyli zagrożenia

Chcesz założyć działalność w Krakowie?

Zadzwoń – 516 066 671

Chcesz założyć działalność w Poznaniu?

Zadzwoń – 790 840 670

Czytaj  Jak radzić sobie z presją czasu w pracy?

Chcesz założyć działalność?! Zapraszamy do kontaktu z naszymi biurami!

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Rynek 28

Wirtualne Biuro Wrocław – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Poznań – Clockwork

Biuro247

Czytaj  Analiza SWOT - T, czyli zagrożenia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *