We wcześniejszym artykule (Czy warto promować firmę w social mediach?) skupiłam się i opisałam zalety oraz postępowanie po utworzeniu profilu firmy w social mediach. Ten temat jest dosyć pojemny, dlatego pierwszy skoncentrował się na podstawowym i bezpłatnym działaniu. W mediach społecznościowych można stworzyć reklamę i w sposób płatny trafiać do nowych odbiorców i spróbować nakłonić ich do pewnych działań. Przeczytaj artykuł do końca, aby dowiedzieć się najważniejszych rzeczy w temacie: reklama firmy w social mediach.

Reklama firmy w social mediach jak założyć działalność

Kiedy można mieć reklamę firmy na social mediach?

Stworzenie reklamy na social mediach typu Facebook, Instagram, Twitter w pierwszej kolejności wymaga, abyś miał już stworzony profil firmowy. Bez posiadania takiej, nie możesz opłacić reklamy i promować swojej firmy.

Na czym polega stworzenie reklamy?

Przede wszystkim stworzenie reklamy jest bardzo proste w obsłudze oraz mocno rozbudowane. Pozwala to na zbudowanie reklamy oraz puszczenie jej w świat. Wielką zaletą jest możliwość całkowitego skonkretyzowania do jakiej grupy odbiorców chcesz trafić. Określić można płeć, wiek, miejsce zamieszkania lub dodatkowo zainteresowania jakie reklamobiorca wykazuje swoimi polubieniami. Dzięki temu wiesz, że pieniądze, które wydasz na reklamę będą maksymalnie wykorzystane na potencjalnych nowych obserwujących Twój profil i być może przyszłych klientów. Oprócz określenia do kogo chcesz trafić, wybierasz jedno ze zdjęć (bądź materiał wideo lub grupę fotografii), które ma być obrazem dołączonym do reklamy oraz ustawiasz krótkie zdanie, o tym co robisz lub o tym co proponujesz. Później określasz gdzie Twoja reklama ma się wyświetlać, na dole strony, po boku. A także w jakim formacie, czy będzie to pionowy prostokąt, a większy może kwadrat.

Reklama firmy w social mediach jak założyć działalność

Ile kosztuje reklama firmy w social mediach?

Kwota jaką chcesz wydać na reklamę zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Najlepiej jest określić dzienny limit wydatków oraz miesięczny. Przeznaczona wyższa kwota oznacza, że Twoja reklama będzie wyświetlała się większej liczbie odbiorców. Ogromnym plusem utworzenia takiej reklamy jest możliwość obserwowania na bierząco jaki jest jej efekt. Jeśli okaże się, że chcesz zmienić grupę odbiorców to bez problemu można zrobić to w każdym momencie i tyle razy ile będziesz potrzebował.

Czytaj  Google Analytics - do czego służy ?

Co daje reklama w social mediach?

Sam jako osoba przygotowująca ją, wskazujesz na co Ci zależy najbardziej. Czy są to nowe polubienia Twojej strony (czyli stanie się jej nowym obserwatorem) lub wejścia na Twój profil. To powoduje większą popularność Twojego profilu. I jest tym samem początkiem drogi z Twoją firmą. Twórz dobre posty, nie tylko reklamowe. Wchodź w interakcję z odbiorcami i zabiegaj o to.

Przeczytaj o: Jak radzić sobie z trudnymi klientami?

Od czego zależy sukces w e-commerce?

Chcesz założyć działalność?! Zapraszamy do kontaktu z naszymi biurami!

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Rynek 28

Wirtualne Biuro Wrocław – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Poznań – Clockwork

Biuro247

Czytaj  Od czego zacząć podczas tworzenia strony internetowej dla firmy?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *