jak założyć działalność

Błędy w budowaniu zaufania

W poprzednim artykule napisaliśmy, dlaczego zaufanie w biznesie jest tak ważne. Bez niego, często nie można mówić o powodzeniu w interesach. Zaufanie jest ważne pomiędzy różnymi ogniwami w biznesie, zarówno pomiędzy współpracującymi przedsiębiorcami, jak i między pracownikami i szefem wewnątrz firm. Oprócz tego o sukcesie w biznesie nie można mówić, gdy brakuje zaufania między firma a klientami. Budowanie zaufania w biznesie jest procesem wymagającym czasu oraz doświadczenia różnych sytuacji. Jakie zachowania doprowadzają do zaburzenia drogi do zdobycia zaufania? Przeczytaj artykuł do końca, aby dowiedzieć się jakie są błędy w budowaniu zaufania.

Błędy w budowaniu zaufania jak założyć działalność

Błędy w budowaniu zaufania pomiędzy przedsiębiorstwami

Błędami w budowie zaufania miedzy przedsiębiorcami będzie każde zachowanie, które podważa kompetencje i fachowość i profesjonalizm firmy. Do takich zachowań bez wątpienia możemy zaliczyć niespełnianie swoich zadań względem drugiego przedsiębiorstwa. Oprócz tego niedotrzymywanie terminów bez wyjaśnień oraz uprzedzenia o takim fakcie może spowodować, iż jedna firma utraci zaufanie do drugiej. Podobnie jak brak odpowiedniej komunikacji.

Błędy w budowaniu zaufania pomiędzy szefem a pracownikami

Jednym z błędów w budowaniu zaufania pomiędzy szefem a zatrudnionymi pracownikami jest sposób kontrolowania. Kontrola powinna mieć jasne procedury i być wpisana w system zarządczy przedsiębiorstwa. Nagłe, nerwowe kontrole na pewno nie są właściwe. Oprócz tego, należy zdać sobie sprawę, iż pracownicy dużo częściej maja zaufanie oraz szacunek do szefów, którzy są sprawiedliwi. Tym samym nierówne traktowanie pracowników, niesprawiedliwe awanse oraz brak konsekwencji w działaniu nie pomogą w zbudowaniu zaufania.

Chcesz być na bieżąco?! POLUB NAS NA INSTAGRAMIE!

Instagram Banner

Chcesz być na bieżąco?! POLUB NAS NA INSTAGRAMIE!

Czytaj  Facebook w służbie Twojej sprzedaży
Błędy w budowaniu zaufania jak założyć działalność

Błędy w budowaniu zaufania pomiędzy firmą a klientami

Do błędów w budowaniu zaufania w relacji między firmą a klientem na pewno można zaliczyć brak dostatecznej wiedzy o sprzedawanych produktach lub usługach. Oprócz tego będzie to brak zainteresowania faktycznymi potrzebami klienta (np. klient chce kupić pralkę, a otrzymuje propozycje kupna zmywarki). Innym elementem, który zaburza budowanie zaufania jest pomijanie istotnych informacji związanych z ofertą lub niska kultura osobista pracowników, a także w niektórych przypadkach ich niskie kompetencje.

Czytaj  Facebook w służbie Twojej sprzedaży

Przeczytaj o:

Dlaczego zaufanie w biznesie jest istotne?

Chcesz założyć działalność?! Zapraszamy do kontaktu z naszymi biurami!

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Rynek 28

Wirtualne Biuro Wrocław – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Poznań – Clockwork

Biuro247

Czytaj  Konto firmowe z obsługą księgową

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *