Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to warto pomyśleć nad tym, aby zwiększyć w nim sprzedaż. W przypadku, gdy nie narzekasz na sprzedaż to warto i tak pomysleć o jej zwiększeniu. Pozwoli Ci to na rozbudowanie i powiększenie swojej firmy, co w gruncie rzeczy przyniesie Ci wiele korzyści oraz zwiększy Twój obrót oraz dochód. Jak takiem razie zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Przeczytaj artykuł do końca, aby dowiedzieć się więcej.
Dopracuj opisy produktów
Dobre opisy produktów to wielka korzyść dla Twojego sklepu. Bardzo dobrym wyjściem będzie, jeśli nie będziesz kopiował tekstów, które znajdują się na stronach producentów. Poddaj je zmianom, edytuj. To wpłynie także na polepszenie widoczności Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Przeglądarka Google działa w ten sposób, jak wiele stron ma taka samą treść, to wybiera jedną najważniejszą i ona zyskuje lepszą pozycję w wynikach. Oprócz tego, poinformuj klientach o ważnych cechach produktu. Pamiętaj, że nie widzą oni ich na żywo, tylko przez internet. Jeśli np. sprzedajesz ekologiczną żywność to podaj kod certyfikatu jaki ma dany produkt.
Dostosuj swój sklep do urządzeń mobilnych
Jak pokazują różne badania, ponad połowa ruchu w internecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Przeważnie każdy człowiek chodzi, mając w kieszeni smartfona. Jeśli osoba potrzebuje coś sprawdzić w internecie, zagląda do urządzenia, które trzyma w kieszeni. Tak samo dzieje się w przypadku zakupów w sieci. Aby je zrobić i nawet opłacić nie trzeba siedzieć przed komputerem. Sprawdź i zobacz jak Twój sklep internetowy wygląda na urządzeniach mobilnych. Jeśli nie jest zbyt wygodny do obsługi oraz oglądania produktów, zadbaj o dostosowanie jego wyglądu do wspomnianych już urządzeń mobilnych. To z pewnością zatrzyma nowych klientów na stronie Twojego e-sklepu niż mieliby udać się do konkurencyjnego sklepu.
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? – Zaoferuj darmowe dostawy
Nie pozwalaj sobie na darmową dostawę od każdego zamównienia tylko po spełnieniu konkretnego wymogu, np. darmowa wysyłka od 200 zł lub od 500 zł. Klienci będą tym zachęceni na powiększenie swojego koszyka zakupów, ponieważ choć koszt wysyłki nie jest wysoki, to klienci skorzystają z tego. Pozwoli im to kupić więcej rzeczy.
Organizuj czasem promocje i informuj o tych klientów
Wprowadź promocje do sklepu na różne produkty. Mogą one trwać np. tydzień raz w miesiącu. Informuj o tym klientów już których masz, wysyłając im maila z informacją lub SMS-a. Będzie to dla nich dużą okazją do zrobienia zakupów o mniejszym koście co pozwoli im powiększyć swój koszyk. Dodatkowo możesz zyskać to, że będą do Ciebie częściej i bardziej regularnie wracali.
Przeczytaj o: Remarketing usług – kiedy i po co z niego skorzystać?
Reklama firmy w social mediach
Chcesz założyć działalność?! Zapraszamy do kontaktu z naszymi biurami!
Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Centrum
Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Rynek 28
Wirtualne Biuro Wrocław – Coworking Centrum
Wirtualne Biuro Poznań – Clockwork