Dostawco zwiększ swoją widoczność ! Obecnie żyjemy w erze cyfrowej, gdzie dostęp do telewizji i internetu stał się nieodzowną częścią naszego codziennego życia. Telewizja i internet nie tylko dostarczają nam rozrywki, ale również stanowią główne źródło informacji, komunikacji i edukacji.
Dostęp do telewizji i internetu jest teraz niezbędny nie tylko dla naszego rozwoju osobistego i zawodowego, ale także dla naszej aktywności społecznej.
W tym artykule pokażemy, jak nasz klient zgłosił potrzebę zwiększenia swojej widoczności jako lokalnego dostawcy światłowodowego telewizji i internetu, a także opowiemy o naszej kampanii pozyskiwania nowych klientów.
Wyzwanie: Konkurencja w branży dostawców światłowodu i telewizji cyfrowej jest bardzo wysoka. Branża telekomunikacyjna należy do jednych z najbardziej konkurencyjnych sektorów na rynku. Jak mówi przysłowie: “Jeśli nie jesteś w Internecie, nie istniejesz”. Właśnie dlatego wiele firm, które planują rozwijać się i utrzymywać działalność w dłuższej perspektywie, decyduje się na pozycjonowanie. W przeciwieństwie do działań reklamowych, pozycjonowanie daje trwałe efekty. To proces długoterminowy, który ma na celu poprawę widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania.
Z uwagi na dużą konkurencję w dziedzinie dostawców światłowodu i telewizji oraz ograniczone możliwości obsługi klienta, rozpocznij od dokładnej analizy lokalnego rynku i konkurencji naszego klienta. Następnie opracuj długoterminowy plan,. Jego celem jest zwiększenie lokalnej widoczności na wybranych słowach kluczowych. Także zwiększenie liczby odwiedzin na stronie internetowej, co miało prowadzić do wzrostu liczby klientów i sprzedaży usług.
Chcesz założyć działalność w Krakowie?
Zadzwoń – 516 066 671
Chcesz założyć działalność w Poznaniu?
Zadzwoń – 790 840 670
Dostawco zwiększ swoją widoczność !
Jak to zrobić ?
Realizacja projektu kampanii generowania leadów w oparciu o platformę obejmuje pozycjonowanie strony internetowej oraz dwóch lokalnych wpisów na Google Moja Firma. Dodatkowo możesz prowadzić automatyzowany proces pozyskiwania potencjalnych klientów oraz zbierania opinii od klientów firmy. Przygotuj także wirtualny numer kontaktowy, który umieściliśmy w lokalnym wpisie na Google Moja Firma, umożliwiając nam monitorowanie liczby połączeń.
Nasza współpraca powinna rozpocząć się od gruntownej analizy rynku i konkurencji, a następnie przeprowadziliśmy audyt strony internetowej klienta. Na podstawie wyników audytu zaproponuj zmiany, które miały na celu usprawnienie nawigacji, zwiększenie czytelności i przyspieszenie ładowania strony. W ramach audytu zidentyfikuj także kwestie techniczne i treściowe, które wymagały poprawy przed rozpoczęciem działań SEO. Opracuj listę słów kluczowych, na których chcieliśmy pozycjonować stronę klienta, i rozpoczęliśmy długoterminową pracę nad zwiększeniem jej widoczności.
Czytaj też: Konsekwencje podatkowe podczas zmiany miejsca zamieszkania
Aby przeprowadzić kampanię generowania leadów oraz pozyskiwania opinii od klientów, skonfiguruj konto w systemie, którego używasz. Opracuj profil idealnego klienta, określając grupy docelowe i ich potrzeby. Następnie przygotuj treści i sekwencje komunikacyjne, które były automatycznie wysyłane do tych grup. Dzięki temu uda Ci się zdobyć zainteresowanie wielu firm, które były zainteresowane ofertą. Kampania przyniesie znaczący wzrost sprzedaży, a także zwiększy świadomość marki wśród potencjalnych klientów.
Chcesz założyć działalność?! Zapraszamy do kontaktu z naszymi biurami!
Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Centrum
Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Rynek 28
Wirtualne Biuro Wrocław – Coworking Centrum
Wirtualne Biuro Poznań – Clockwork