Facebook w służbie Twojej sprzedaży

Wyobraź sobie, że szukasz nowej wygodnej sofy do swojego salonu. Czy szukasz jej na Facebboku ? Pewnie odpowiesz, że nie. z prostej przyczyny bo takich rzeczy zwykle szukamy w Googlach. Postaw się teraz w sytuacji sprzedawcy sofy. Jeśli wie, że większość rzeczy, które chcemy kupić wyszukujemy w Goglach jak zatem wykorzystać Facebooka by domknąć sprzedaż ? Czytaj zatem dalej artykuł Facebook w służbie Twojej sprzedaży

Facebook w służbie Twojej sprzedaży

Po pierwsze Twórz grupy lojalnościowe

Znane marki organizują na przykład konkursy dla osób oznaczających się ich #. W ten sposób budują lojalność trafiają z przekazem do osób znajdujących się na samym dole lejka sprzedaży. Pomysłów na takie działania jest mnóstwo. Jeśli sprzedajesz szkolenia stwórz na Facebooku zamkniętą grupę dla osób, które takie szkolenie kupiły i będą mogły tam wymieniać się doświadczeniami. Istnieje duża szansa, że osoby z tej grupy zaczną polecać Twoje szkolenia innym osobom. Jeśli prowadzisz sklep z dodatkami do wnętrza stwórz grupę gdzie użytkownicy będą mogli wymieniać się inspiracjami. W ten sposób wokół Twojego produktu stworzysz społeczność, która nada mu nowe znaczenie, a nie ma nic lepszego niż wciąganie klienta nie tylko w proces zakupowy ale także w proces tworzenia.

W tym miejscu zachęcam Cię do przeczytania innego naszego artykułu –Konwersja w sklepie internetowym

Chcesz założyć działalność w Krakowie?

Zadzwoń – 516 066 671

Chcesz założyć działalność w Poznaniu?

Zadzwoń – 790 840 670

Czytaj  Od czego zacząć podczas tworzenia strony internetowej dla firmy?
Facebook w służbie Twojej sprzedaży

Facebook w służbie Twojej sprzedaży – Stwórz dedykowaną reklamę

Warto stworzyć reklamę na Facebooku dla osób, które przeglądały Twoje produkty. Co ważne w określonym czasie od zobaczenia nie dokonały zakupu. Reklama o nazwie sprzedaż z katalogu bazuje na produktach z Twojego sklepu. Wyświetla się ona osobom, które kilka razy przeglądały proponowane przez Ciebie produkty. Reklama ta czerpie z naszych przyzwyczajeń i zachowań jest wypadkową tego co najczęściej przeglądamy w necie. Zmienia się wraz z naszymi upodobaniami

Czytaj  Od czego zacząć podczas tworzenia strony internetowej dla firmy?

Zasadniczo wszystko sprowadza się jednak do dokładnego poznania swojej grupy docelowej. Wtedy będziesz wiedział jak do tych ludzi dotrzeć. Tym samym właściwie dopasujesz działania. Oszczędzisz także pieniądze na reklamy, które mogą okazać się nieskuteczne.

Chcesz założyć działalność w Krakowie?

Zadzwoń – 516 066 671

Chcesz założyć działalność w Poznaniu?

Zadzwoń – 790 840 670

Czytaj  Analiza SWOT - S, czyli mocne strony

Chcesz założyć działalność?! Zapraszamy do kontaktu z naszymi biurami!

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Kraków – Coworking Rynek 28

Wirtualne Biuro Wrocław – Coworking Centrum

Wirtualne Biuro Poznań – Clockwork

Biuro247

Czytaj  Dystrybucja jako element koncepcji 4P

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *